Belarus: Lukashenko Blocks Over 50 News Websites.

Lukashenko desperately clinches onto power following a controversial election. The nation’s authorities have blocked more than 50 of the country’s news websites in a desperate bid to block the dissemination of news of Belarus. Among the blocked news websites are the popular Belsat, a satellite TV news channel that is funded by Poland. Also blocked was Radio liberty’s news website.